Bitter vs Glad

Hejsan,

Jag heter Fredrik och är 23 år gammal och söker jobbet som bergsklättrare. Jag har aldrig klättrat i berg förut utan höll mig mig till träd. Men då Halmstad kommun bestämmde sig för att bygga ett splirrans nytt internetcafé , så försvann alla träd så jag söker nu jobbet som bergsklättrare. Som person är jag en bitter men också väldigt sorgsen kille som aldrig haft en flickvän och därför ser jag också detta jobbet som en slags flykt från den bittra verklighet jag lever i - nämligen att jag är oskuld.

Min arbetslivserfarenhet är inte bred men den är heller inte smal, jag har nämligen jobbat som biodlare i 2 veckor innan jag till slut kom på att jag var allergisk mot bin och därför fick sluta. Jag har även jobbat på en mattaffär som sålde begagnade mattor, men efter att jag upptäckte att jag var allergisk mot damm så fick jag sluta där också. Jag har även prövat på att vara homosexuell i 2 veckor men det gick inte så bra, jag hade väldigt ont efteråt och det var inte något som ingick i jobb-beskrivningen.

Jag ser mig själv som en pålitlig och humoristisk kille som bara behöver en knuff i rätt riktning och att få ett jobb som bergsklättrare är verkligen den knuffen jag behöver. Så jag ser fram emot en intervju med er och hoppas att min ansökan var lite bättre än de andra personerna som söker detta jobb.

Mvh Fredrik

Fredrik Fredriksson
St.Fredrikgatan 3
333 33 Fredrikshamn

0764-160308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0