^^

Anonym om Say w00t?:
Skulle du bli pappa alls skulle jag ta livet av mig..

Ähh, åk hem till skansen å begrav dig din jävla hora. Är du så jävla feg att du inte vågar säga ditt namn så kan du bara hålla käften men det finns fan inget jag hatar mer än anonyma fittor med en åsikt om mig. Jag ska se till att bli pappa till 45 000 jävla barn sen ska jag bli polis så att jag kan spåra ditt IP sen kommer jag åka hem till dig och personligen se till att du tar ditt jävla patetiska liv.  Eller nä, palla bli polis liksom. Hade jag orkat så hade jag letat upp vem du är men jag bryr mig inte om vem du är. Jag tror att du har ett jobbigt liv nog som det är nu. Det sista jag vill göra är att leta upp nån kaxig fitta på internet och sen upptäcka att det var en EMO-björn som satt där bakom skärmen och smådreglade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0