...

Det slutade ju inte heller. Jag spelade precis och jag fick säkert QQ 5 gånger men det slutade aldrig att knulla mig i röven. Har jag QQ så har någon KK har jag QQ så har någon synat med AQ och fått eset. Hela jävla tiden. Jag ska skriva ett långt jävla klagomejl till den jävla cpsidan. För det är fan inte normalt att man torskar så många gånger med par i damer i ett 6-manna spel. Det är fan inte normalt, någonting måste fan vara fel.

Setup efter setup efter setup och det slutar aldrig. Så jävla pissigt. Jag är inte arg för jag ska ha mina pengar tillbaka för det kan inte vara rätt. Antingen är det någon som använder superaccount eller så är det supermegaduperriggat.

STAY AWAY FROM FTP säger jag bara. Om du inte vill förlora dina pengar då dvs.

Varför skriver jag ens blogg? Ingen som läser skiten ändå...Denna bloggen är officellt död från och med NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0