Fredrik den besökte.

Det är en stor dag för Fredrik a.k.a lolcats.blogg.se. På första dagen har jag fått hela 15 besökare, och jag hoppas att det fortsätter uppåt ju mer jag skriver för ju mer jag skriver ju mer får ni att läsa. Men denna bloggen är ett slags svar till allt jippo det har varit kring alla dessa 3-barns mammor som ska dela med sig till svenska folket om hur roligt eller tragiskt det är att vara just en 3-barns mamma. Känns som att , skulle samma 3-barns mamma istället vara astronout så hade det inte blivit mycket bloggande för hennes lilla rumpa. Men just det faktum att slampan skitit ut 3 snorungar som förmodlingen kommer att bli :

  1. Porrskådis
  2. Hora
  3. Mördare
Men vill man blogga om någonting som inte en jävel bryr sig om så får man väl göra det. Jag undrar just hur dessa puckon har blivit så stora som dem är. Jag droppar inga namn i min blogg för jag vill inte ge min blogg aids, utan ni vet vilka dem är och jag förstår bara inte, är människor så jävla dumma i huvudet? Själv så har jag precis flyttat ut ur min grotta som jag levt i , i 15 år så jag har inte haft någon kontakt med den värld vi idag kallar för värld utan jag har mest letat efter forntida tecken på grottväggen och försökt lösa rebusar som forntida människor skapat genom att rista in mamutar och spjut. Jag kom på efter 4½ års luskande att det betydde "smaklig måltid". Jag fick det även bekräftat på internet på ett forum av en kille som hade som signatur "allt på internet är sant" så då måste man ju helt enkelt tro på det.

Jag kom precis hem ifrån min otroligt sexiga sjukgymnast som i 45 minuter skrek "ta av dig byxorna slavjävel så att jag får suga din manspinne" med sina ögon eller rättare sagt blickarna som hon gav mig. Det blev lite frustrerande till slut och jag visste inte om jag skulle ge med eller bara agera som ett passivt stolpskott. Jag kommer dock drömma om henne inatt när jag ligger och småtajjar till hennes underbara bröst som jag vill hälla rött stearin på för att sen doppa dasen i chokladsås och sen dra en cumshot all over her fucking face.

Jag är inne på timme nummer 24 så jag har inte har sovit på just 24 timmar. Om det är bra eller dåligt låter jag Gud den allsmäktige judebögen avgöra då jag inte har någon kontroll alls över vad som sker just nu. Men jag har en bra eller kanske en totalt jävla oviktig nyhet och det ÄR att jag kommer att ladda upp en ny film på youtube snart från en inspelning av den nya Johan Falk filmen som kommer ut nu till sommaren. Jag brukar redigera mina filmer men denna gången bjuder jag på en oredigerad version av hur det gick till lite under en scen som spelades in i Nordstan i Göteborg i december förra året.

Lolcats har fått order om att inte ladda upp detta matrial men Lolcats känner det själv att det är upp till individen att avgöra om allmänheten ska få ta del utav det "hemliga" som kan förekomma under en filminspelning. Det är dock inte så jävla roligt att kolla på det utan jag gör det mest för att kanske kanske kanske få lite skäll utav någon hetsig producent som kanske råkar snubbla in på min kanal och se vad som har laddats upp.


Nu skiter jag i detta eländet och låter er vila era små söta ögon innan era pupiller växer till ogräs likt det ni kvinnor har en talang för att samla på mellan era små rara ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0