Fredrik den trötte

Jääääääääääävlar va jag har sovit gott men jag är fan fortfarande trött. Gick å la mig vid halv 4 igår då jag inte orkade vara uppe längre men jag antar att 25 timmar får räcka så länge. Sen vaknar jag av att min bögiga hyresvärd ska komma in i lägenheten. Å dem står där å plingar å plingar och jag känner att detta är inget som bör skrivas här för detta är inte en blogg där jag ska skriva om mina dagar utan jag skriver om allas dagar. Ser jag en fjortis på stan som snubblar och slår sönder skallen i marken så skriver jag t.ex att hennes dag kunde blivit bättre.

Men det är riktigt jobbigt att vakna med stånd tur att det gått ner nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0