Tjena.

Fredrik här igen. Jag kom att tänka på vilka jävla nötter det lever i våran värld. Men det var inte det enda jag tänkte på utan mest på vilka jävla nötter det lever i vårat land och det jobbigaste var att alla bor i samma stad som mig. Jag vet inte hur jag lyckas att dra med mig dem överallt jag går/åker/simmar/joddlar. Av någon anledning så dyker dem alltid upp när jag packar upp min dator hos mina vänner eller familj. Kan det vara så att nötterna bor i min dator eller är det bara en ren tillfällighet? Jag vet inte riktigt vad som kommer att ske nu under de närmsta timmarna. Jag kommer förmodlingen kika lite i min dator så jag kan göra något åt det här nöt-problemet jag har.

-----

Är det bara jag som stör mig nåt så in åt helvetes mycket på att spotify har reklam mellan låtarna? Jesus tittie fuckin' christ, va lite bussiga och slopa reklamen va? Räcker det inte med att tv6 har reklam mitt i hockeymatcherna? Det är ta mig fan det sjukaste. Man ligger i sängen och kliar sig på ballen med höger hand och i röven med vänster (jag vet det låter som en konstig ställning men jag är pro nu) och sen tycker reklamen upp. Som i någon jävla match , tror det var Usa-Ryssland och ryssfittan eller jänkar-kuken trycktes till som satan i gatan och det blev matchstraff (på en jänkare var det) och det blev lite fight å så innan ryssen åkte ut men det fick man aldrig se utan dem bara cuttade skiten som värsta emo:n och vissade någon jävla negerreklam för någon pissig bil som ingen vill ha. Jag vill liksom ha lite våld,känslor,spänning , och allt det pajjar dem för att dem ska ha råd att betala för sändningarna. Negerkanal? Jepp.

Jag är så sjukt snussugen att jag tror jag håller på att falla ihop i tårar. Och äckel Ica öppnar inte förens om en timme. Då kanske jag redan ligger å sover liksom, men det tänker inte ica på. Ica kommer å går lite som manliga porrskådisar. Ingen hänsyn tar hon till mig som vill ha snus här på morgonen när man är trött och vill sova men även vakna upp med en snus under läppjäveln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0