Välkommen.

Hejsan!

Mitt namn är Fredrik och jag är 27 år och bor för tillfället i Halmstad med mina 2 marsvin,en hund,3 katter och fyra grannar. Jag jobbar som assistent på apoteket och det trivs jag bra med då jag får gratis astmainhalatator som en slags bonus varje jul. Jag är för tillfället singel och letar just nu efter en tjej som kan ta min oskuld då jag aldrig har varit full, jag har hört att tjejer har lätt för att bli det och dem säger ju att man bli snyggare på fyllan. Mina intressen är att jaga,läsa böcker,sola,leka med mina djur,och titta på tecknade långfilmer tillsammans med mina djur. Jag söker dig 16-årig tjej som tycker om att leka med stearinljus och titta på debatt på svt med Janne Josefsson. Du bör ha ett gott sinne för humor då jag anser att livet är ett skämt och du bör använda rena underkläder även fast du kanske känner för att känna dig lite smutsig en kväll. Det ska tilläggas att jag har AS också vilket gör att du kan få mata mig ibland då jag kanske blir helt apatisk och kanske inte vill göra som du säger åt mig. Du bör ha bra förståelse för svenska och du bör vara svensk då jag även är uppvuxen i en nynazistisk familj som under hela min uppväxt ha hjärntvättat mig med hatpropaganda om hur illa judar betér sig och hur mycket vi måste kämpa för att de "jävlarna" ska bort.


Du ska ha ett gott öga också då jag anser att synskadade är efterblivna och du ska ha bra hörsel då jag anser att hörselskadade är döva. Du bör även ha en viss förståelse för min passion för mina djur och du får inte vara vegetarian då kött är mat och mat behöver man annars så dör man. Du får inte vara politiskt intresserad och du får inte vara medlem på facebook eftersom politik equals GAY och facebook equals JEWS. Och är man en GAYJEW så är man helt enkelt en bögjude. Du måste vara blond och arisk och helst ha blodgrupp A då A:et verkligen indikerar att du verkligen är just arisk. Så en summering :

  1. Arisk
  2. Blond
  3. Tjej
  4. Inte vara döv
  5. Inte vara blind
  6. 16 år
  7. Inte politik-kåt
  8. Inte facebook-medlem
  9. Ha en förståelse för det svenska språket
  10. Samt,tycka om kött.
Uppfyller du kräven så kan du skicka ett CV med bild namn och nummer samt blodgrupp till [email protected].
Lycka till and may the mother fucking force be with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0